H πλέον ολοκληρωμένη, σύγχρονη και ευέλικτη λύση ERP (Enterprise Resource Planning), για κάθε μεσαία ή μεγάλη επιχείρηση, που επιθυμεί πλούσια λειτουργικότητα, αυτοματοποίηση και πληροφόρηση χωρίς όρια.

Το Σύστημα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων που οργανώνει, παρακολουθεί, διαχειρίζεται και βελτιστοποιεί τις πελατειακές σχέσεις κάθε επιχείρησης.


Γνωρίστε το Galaxy


Διαμορφώστε το περιβάλλον εργασίας σας

Δυνατότητα διαμόρφωσης της επιφάνειας εργασίας μέσα από μία συλλογή Widget.

Πληκτρολογήστε το κείμενο που επιθυμείτε στο σημείο αναζήτησης για να εμφανιστούν οι εγγραφές ή οι επιλογές του μενού που το περιέχουν.

Καθορίστε το προφίλ του χρήστη για να ορίσετε την προτεινόμενη εταιρία εργασίας αλλά και μία σειρά από ρυθμίσεις όπως αντιστοιχίσεις πλήκτρων κά. που αφορούν προτιμήσεις του χρήστη.

Δείτε τις ειδοποιήσεις για να ενημερωθείτε για την εξέλιξη των εργασιών σας ή για να δείτε προηγούμενα αποτελέσματα εκτυπώσεων.



Γνωρίστε τους Browsers / Λίστες στο Galaxy

Μεταβείτε από το κεντρικό μενού «Αγαπημένα : Ενέργειες » στην επιλογή «Βασικές οντότητες / Λίστα ειδών»:

Επιλέξτε την προβολή που επιθυμείτε.

Μεταβείτε στις «ενέργειες» ώστε να εκτελέσετε μία σειρά από εργασίες / εκτυπώσεις που αφορούν το είδος στο οποίο βρίσκεστε.

Μεταβείτε «Χρήστης / Προσαρμογή» ώστε να διαμορφώσετε την λίστα όπως επιθυμείτε , επιλέξτε τα πεδία που επιθυμείτε να εμφανίζονται και ορίστε ποια από τα πεδία θα αποτελούν φίλτρα αναζήτησης τέλος αποθηκεύστε με το ίδιο ή άλλο όνομα.

Μεταβείτε για να δείτε εκτυπώσεις τις οποίες έχετε συνδέσει με την λίστα ειδών.


Οι εκτυπώσεις στο Galaxy

Μεταβείτε από το κεντρικό μενού «Αγαπημένα : Ενέργειες » στην επιλογή «Βασικές οντότητες / Λίστα ειδών»:

Επιλέξτε ένα είδος και μεταβείτε στις «Ενέργειες / Καρτέλα ειδών».

Μεταβείτε «Χρήστης / Προσαρμογή» ώστε να διαμορφώσετε την εκτύπωση όπως επιθυμείτε και αποθηκεύστε με το ίδιο ή άλλο όνομα.

Επιλέγοντας την εκτέλεση μπορείτε να ζητήσετε «Ασύγχρονη εκτέλεση» ώστε η εκτύπωση να δημιουργηθεί στον Server και μέσω των «Ειδοποιήσεων» να ενημερωθεί ο χρήστης για την ολοκλήρωσή της καθώς και να δει τα αποτέλεσμά της αποφεύγοντας καθυστερήσεις στα τερματικά των χρηστών.


Enterprise Suite


Δείτε την πορεία της εταιρίας σας

Επιλέγοντας από το κεντρικό μενού «Δείκτες εταιρίας» μπορείτε να αντλήσετε πληροφορίες για όλες τις οντότητες του Galaxy (εταιρία, πελάτες, προμηθευτές, είδη, πωλητές κλπ ).

Ενδεικτικά ενημερωθείτε για την εικόνα της εταιρίας μέσω της επιλογής «Οικονομικά στοιχεία εταιρίας», ορίστε την οικονομική χρήση που επιθυμείτε και μέσα από τις διαφορετικές σελίδες αντλήστε πληροφορίες.


Δείτε την εικόνα των πελατών σας

Επιλέγοντας από το κεντρικό μενού «Δείκτες εταιρίας» μπορείτε να αντλήσετε πληροφορίες για όλες τις οντότητες του Galaxy (εταιρία, πελάτες, προμηθευτές, είδη, πωλητές κλπ).

Ενδεικτικά ενημερωθείτε για την εικόνα των πελατών μέσω της επιλογής «Οικονομικά στοιχεία πελάτη», επιλέξτε πελάτη, οικονομική χρήση, χρονικό διάστημα για να ορίσετε την περίοδο που θέλετε να αφορούν τα αποτελέσματα, την σελίδα με τα στοιχεία που θέλετε να αντλήσετε και ζητήστε «Ανανέωση» στοιχείων.


Απεριόριστες δενδρικές κατηγορίες

Επιλέγοντας από το κεντρικό μενού «Αγαπημένα : Ενέργειες» τα «Οικονομικά στοιχεία κατηγορίας είδους» που βρίσκετε στην ομάδα «Βασικές οντότητες» θα αντλήστε συγκεντρωτικές πληροφορίες για κάθε κόμβο της κατηγορίας.

Μπορείτε να δημιουργήσετε πολλαπλές κατηγοριοποιήσεις σε κάθε οντότητα με δενδρική δομή.

Οι κατηγοριοποιήσεις χρησιμοποιούνται είτε για σκοπούς στατιστικής πληροφόρησης είτε ως κριτήρια εφαρμογής εμπορικών πολιτικών, εκπτωτικών πολιτικών, τιμοκαταλόγων, ανάθεσης πωλητών και γενικότερα σε σημεία δημιουργίας κανόνων στην εφαρμογή.


Καθορίστε πολλαπλούς ρόλους σε οντότητες

Μεταβείτε από το κεντρικό μενού «Αγαπημένα : Ενέργειες » στην επιλογή «Βασικές οντότητες / Λίστα πελατών»:

Επιλέξτε πελάτη πχ «001222»με διπλό κλικ.

Επιλέγοντας το Tab «Συναλλασσόμενος» βλέπετε τα κοινά στοιχεία της εταιρείας που επιλέξατε και καθορίζετε ρόλο του συναλλασσόμενου στην εταιρία σας δηλ αν είναι πελάτης ή και προμηθευτής ή και χρεώστης ή και πιστωτής.

Επιλέγοντας το Tab «Πελάτης» βλέπετε τις πληροφορίες που αφορούν τους πελάτες.

Ενώ επιλέγοντας «ενέργειες» στο κάτω μέρος της οθόνης μπορείτε να ορίσετε τις έξτρα πληροφορίες που αφορούν τους πελάτες.

Επιλέγοντας «ενέργειες» στο πάνω τμήμα μπορείτε να εκτελέσετε εργασίες που αφορούν γενικά τον συναλλασσόμενο.

Δείτε την εικόνα του συναλλασσόμενου στο CRM εκτελώντας «Ενέργειες / Συνοπτική προβολή επαφής» ή «Ενέργειες / Οικονομικά στοιχεία συναλλασσόμενου».


CRM


Ενημερωθείτε από το ημερολόγιο δραστηριοτήτων

Μεταβείτε από το κεντρικό μενού «Αγαπημένα : Ενέργειες» στην επιλογή «Ημερολόγιο Δραστηριοτήτων».

Τα χρώματα αλλάζουν ανάλογα με το Status της δραστηριότητας.

Μεταβείτε σε κάποια δραστηριότητα προκειμένου να δείτε λεπτομέρειες, να δημιουργήσετε σχετική δραστηριότητα ή να την ολοκληρώσετε.


Καταχωρήστε κλήση

Μεταβείτε στο «Νέα Δραστηριότητα/ Κλήσεις/ Εισερχόμενη Κλήση», επιλέξτε ένα Λογαριασμό για να καταγράψετε την κλήση του πελάτη.

Με το πλήκτρο βλέπετε το Υπόλοιπο του πελάτη και τον ενημερώνετε σχετικά.


Ενημερώστε τα ραντεβού σας

Ο πελάτης ζητάει μια συνάντηση. Μεταβείτε «Ενέργειες/ Επιπλέον Ενέργειες/ Νέα Δραστηριότητα/ Ραντεβού». Ορίζετε τη συνάντηση για Είσπραξη σε συγκεκριμένη Ημερομηνία και ώρα ανάλογα με τη διαθεσιμότητα.

Με τον ίδιο τρόπο καταχωρείτε στο σύστημα Ευκαιρίες Πώλησης.


Ευκαιρία Πώλησης- Δημιουργία Προσφοράς

Οι εργασίες μπορεί να διαφοροποιούνται βάσει εταιρικής Δραστηριότητας (ώστε να έχω διαφοροποίηση στο Pipeline Πωλήσεων) ή και κύκλου πώλησης πχ. Απ’ ευθείας Παραγγελία.

Στην Ευκαιρία επιλέγετε τα είδη που ζήτησε ο πελάτης βλέποντας παράλληλα τα Διαθέσιμα Υπόλοιπα τους.

Οι τιμές που καταχωρούνται είναι εκείνες που έχουν οριστεί στον τιμοκατάλογο ή/και εμπορική πολιτική της εφαρμογής. Αποθηκεύουμε τα είδη στην Ευκαιρία.

Μεταβείτε «Ενέργειες/ Εκτύπωση/ Εκτυπώσεις από Designer/ Προσφορά Με Φωτογραφίες» έτσι ώστε να δημιουργήσετε και «Ενέργειες/ Αποστολή Mail» να αποστείλετε την προσφορά στον πελάτη με email.


Αποστολή Προσφοράς – Follow up

Ενημερώστε την κατάσταση σε «Αποστολή Προσφοράς».

Βάσει του σεναρίου, μόλις δημιουργήσατε αυτόματα εργασία Follow up κλήσης. Η ημερομηνία της κλήσης έχει καθοριστεί κάποιες μέρες μετά την προσφορά βάσει σεναρίου και έχει ανατεθεί στον πωλητή της προσφοράς.


Παρακολούθηση Ροών Εργασίας

Μεταβείτε «Ενέργειες/ Πληροφορίες/ Σχετικές Δραστηριότητες» για να παρακολουθήσετε τη ροή εργασίας της Ευκαιρίας και να ανοίξετε το Follow up που δημιουργήθηκε.


Pipeline Πωλήσεων

Μεταβείτε «Δραστηριότητες/ Εκτυπώσεις/ Εκτυπώσεις & Olap/ Προβολές Δραστηριοτήτων/ Ευκαιρίες Πώλησης/ Αναλυτική Εμφάνιση βάσει Ευκαιριών Πώλησης (Pivot) ή (Grid)».


Απόδοση ευκαιριών πώλησης

Μεταβείτε στο «Δείκτες Εταιρίας/Απόδοση Ευκαιριών πώλησης».

Επιλέξτε «Εκτέλεση».

Εμφανίζεται μία εικόνα για το πόσο «Healthy» είναι το Pipeline της εταιρεία σας.

Με κλικ στα σύνολα κάθε στήλης, μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις Ευκαιρίες Πώλησης που αθροίστηκαν ώστε να προκύψουν αυτά τα νούμερα.


Αποστολή SMS / Email μαζικά

Μεταβείτε στο «Νέα Δραστηριότητα/Μήνυμα/Sms».

Επιλέξτε την καμπάνια «Καμπάνια Ενημέρωσης Υπολοίπων Πελατών». Στη συνέχεια επιλέξτε τη Συλλογή «Πελάτες με Υπόλοιπο» και Συνέχεια.

Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να ενημερώσετε τους πελάτες σας με sms μαζικά για το τρέχον υπόλοιπό τους (για υπόλοιπα >0). Το κείμενο του sms εμφανίζεται στη σελίδα «Κείμενο καμπάνιας» και μπορεί να τροποποιηθεί.

Η διαδικασία είναι παρόμοια και για την αποστολή της ενημέρωσης με Email, όπου μεταβαίνετε στο «Νέα δραστηριότητα/Email/Email».